Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Утварэнне і правапіс складаных слоў. Складанаскарочаныя словы | Тэарэтычны матэрыял аб утварэнні і правапісе складаных слоў, складанаскарочаных словах. |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Якія сцвярджэнні правільныя, а якія — не? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Высветліць, якія сцвярджэнні правільныя, а якія — памылковыя. |
2. | Ці правільныя сцвярджэнні адносна правапісу складаных слоў? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Высветліць правільнасць або памылковасць сцвярджэнняў, звязаных з правапісам складаных слоў. |
3. | Якія словы з’яўляюцца складанымі? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Указаць, якія са слоў маюць складаную прыроду ўтварэння. |
4. | О ці а? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Запісаць словы, уставіўшы замест пропускаў о або а. |
5. | Е ці я? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Запісаць словы, уставіўшы замест пропускаў е або я. |
6. | Якія словы ўтвораны складана–суфіксальным спосабам? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Вызначыць, якія словы ўтвораны складана–суфіксальным спосабам. |
7. | Складанне слоў ці асноў? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Вызначыць, якія словы ўтварыліся шляхам складання слоў, а якія — асноў. |
8. | Утвары абрэвіятуры | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Утварыць абрэвіятуры. |
9. | Ад якіх слоў утварыліся абрэвіятуры? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Запісаць словы, ад якіх утварыліся абрэвіятуры. |
Тесты
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Трэніроўка Утварэнне і правапіс складаных слоў. Складанаскарочаныя словы | 00:07:00 | среднее | 15 Б. | Заданні тэставай работы (1—2 узроўняў складанасці) скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне такіх уменняў і навыкаў, як тлумачэнне сутнасці і паходжання складаных слоў; правапіс о і а, е і я ў складаных словах; выяўленне слоў, утвораных складана–суфіксальным спосабам. |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа Утварэнне і правапіс складаных слоў. Складанаскарочаныя словы | 00:07:00 | среднее | 19,5 Б. | Заданні тэставай работы (3—4 узроўняў складанасці) прапаноўваюцца ў якасці дамашняй работы, скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне уменняў і навыкаў, заснаваных на размежаванні аснова– і словаскладання; складанні з асобных слоў абрэвіятур і, наадварот, “раскладанні” абрэвіятур на словы, з якіх яны ўтварыліся. |
2. | Праверачная работа Утварэнне і правапіс складаных слоў. Складанаскарочаныя словы | 00:20:00 | среднее | 38 Б. | Заданні тэставай работы (1—4 узроўняў складанасці) прапаноўваюцца ў якасці праверкі засвоеных ведаў па тэме, скіраваны на праверку такіх выпрацаваных пры папярэднім выкананні практыкаванняў уменняў і навыкаў, як тлумачэнне сутнасці і паходжання складаных слоў; правапіс о і а, е і я ў складаных словах; выяўленне слоў, утвораных складана–суфіксальным спосабам; размежаванне аснова– і словаскладання; складанне з асобных слоў абрэвіятур і, наадварот, “раскладанне” абрэвіятур на словы, з якіх яны ўтварыліся. |