Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Формы слова. Канчатак |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Якое з выказванняў неправільнае | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1 Б. | Азначэнне паняцця "канчатак" і яго роля ў мове |
2. | Колькі формаў слоў ты можаш выдзеліць? | 2 вид - интерпретация | среднее | 1 Б. | Адрозненне формы слова ад аднакарэнных слоў |
3. | Якія формы слоў бываюць? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Практыкаванне спрыяе фарміраванню навыку пералічваць формы слоў |
4. | Ці правільна выдзелены ў словах канчаткі? | 1 вид - рецептивный | среднее | 3 Б. | Фарміраванее навыку вызначаць правільнасць ці памылковасць ў выдзеленых канчатках слоў |
5. | Вылучы канчаткі ў словах | 1 вид - рецептивный | среднее | 3 Б. | Практыкаванне накіравана на фарміраванне навыка вызначаць у словах канчаткі |
6. | Аднолькавыя ці розныя канчаткі? | 1 вид - рецептивный | среднее | 3 Б. | Практыкаванне спрыяе фарміраванню навыку супастаўляць словы ў аспекце аднолькавасці або рознасці канчаткаў |
7. | Аднакарэнныя словы ці формы слоў? | 2 вид - интерпретация | сложное | 4 Б. | Практыкаванне спрыяе фарміраванню навыку адрозніваць аднакарэнныя словы ад формаў слова |
8. | Утвары форму множнага ліку | 2 вид - интерпретация | сложное | 4 Б. | Практыкаванее спрыяе фарміраванню навыку ўтвараць форму множнага ліку прыметнікаў |
9. | Канчатак ці корань? | 2 вид - интерпретация | сложное | 4 Б. | Практыкаванне накіравана на фарміраванне навыку адрозніваць такія значныя часткі слова, як канчатак і корань |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа па тэме: "Формы слова. Канчатак" | 00:15:00 | среднее | 13,5 Б. | Замацаванне ведаў па тэме "Формы слова. Канчатак" |
2. | Тэст па тэме: "Формы слова. Канчатак" | 00:20:00 | среднее | 15 Б. | Абагульненне ведаў па тэме: "Формы слова. Канчатак" |