Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Адназначныя і мнагазначныя словы |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайдзі адназначнае слова | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1 Б. | Адрозненне адназначных слоў ад мнагазначных |
2. | Знайдзі мнагазначнае слова | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1 Б. | Адрозненне адназначных слоў ад мнагазначных |
3. | Дапоўні кожны рад слоў | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 2 Б. | Вызначыць, у якой групе запісаны адназначныя словы, а ў якой — мнагазначныя. Дапоўніць кожны рад слоў |
4. | Знайдзі адназначнае слова і запішы | 1 вид - рецептивный | среднее | 1 Б. | Адрозненне адназначных слоў ад мнагазначных |
5. | Запішы мнагазначнае слова | 1 вид - рецептивный | среднее | 1 Б. | Адрозненне адназначных слоў ад мнагазначных |
6. | Дапоўні кожны рад слоў і запішы | 1 вид - рецептивный | среднее | 2 Б. | Вызначыць, у якой групе запісаны адназначныя словы, а ў якой — мнагазначныя. Дапоўніць кожны рад слоў і запісаць |
7. | Значэнне якіх слоў раскрываецца? | 2 вид - интерпретация | сложное | 4 Б. | Запісаць словы ў суаднясенні з іх значэннем.Вызначыць, адназначнымі ці мнагазначнымі з'яўляюцца запісанныя словы |
8. | Запішы дапоўнены рад слоў | 2 вид - интерпретация | сложное | 2 Б. | Вызначыць, у якой групе запісаны адназначныя словы, а ў якой — мнагазначныя. Дапоўніць кожны рад слоў і запісаць |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа па тэме: "Адназначныя і мнагазначныя словы" | 00:15:00 | среднее | 10 Б. | Замацаванне ведаў па тэме: "Адназначныя і мнагазначныя словы" |
2. | Тэст па тэме: "Адназначныя і мнагазначныя словы" | 00:20:00 | среднее | 10 Б. | Абагульненне ведаў па тэме: "Адназначныя і мнагазначныя словы" |