Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Сказ як адзінка маўлення | Тэарэтычны матэрыял аб сказе як адзінцы маўлення. |
2. | Сказы па мэце выказвання і інтанацыі | Тэарэтычны матэрыял аб відах сказаў па мэце выказвання і інтанацыі. |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Адзінкі мовы і маўлення | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Патрэбна вызначыць, якія тэрміны абазначаюць адзінкі мовы ці маўлення. |
2. | Вызначы тэрміны па іх азначэннях | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Неабходна вызначы тэрміны па іх азначэннях. |
3. | Якія віды інтанацыі звычайна выяўляюцца ў сказах? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Узгадаць віды інтанацыі, якія выяўляюцца ў пэўных сказах. |
4. | Адшукай канструкцыі, якія з'яўляюцца сказамі | 1 вид - рецептивный | среднее | 3 Б. | Патрабуецца адшукаць канструкцыі, якія з'яўляюцца сказамі. |
5. | Вызначы від інтанацыі ў сказах | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Неабходна вызначыць від інтанацыі ў сказах. |
6. | Які сказ з’яўляецца клічным? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Вызначыць, якія са сказаў па інтанацыі з’яўляецца клічным. |
7. | Апавядальны, пытальны ці пабуджальны сказ? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Неабходна паставіць знак прыпынку ў канцы сказа і вызначыць від сказа па мэце выказвання. |
8. | Клічны ці няклічны сказ? | 2 вид - интерпретация | сложное | 5 Б. | Вызначыць, у якіх сказах неабходна пастаць клічнік, а таксама від кожнага сказа па інтанацыі. |
9. | У якім са сказаў парушана лексічная спалучальнасць слоў? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Вызначыць,у якім са сказаў парушана лексічная спалучальнасць слоў. |
Тесты
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Трэніроўка Сказ як адзінка маўлення. Віды сказаў па мэце выказвання і інтанацыі | 00:03:00 | среднее | 14 Б. | Неабходна выканаць заданні 1-2 узроўняў складанасці на трэніроўку. |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа Сказ як адзінка маўлення. Віды сказаў па мэце выказвання і інтанацыі | 00:06:00 | среднее | 20 Б. | Неабходна выканаць заданні 3-4 узроўняў складанасці ў якасці дамашняй работы. |
2. | Праверачная работа Сказ як адзінка маўлення. Віды сказаў па мэце выказвання і інтанацыі | 00:10:00 | сложное | 34,5 Б. | Неабходна выканаць заданні 1-4 узроўняў складанасці ў якасці праверачнай работы. |