Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Адназначныя і мнагазначныя словы. Сінонімы. Антонімы. Амонімы | Тэарэтычны матэрыял аб адназначных і мнагазначных словах, прамым і пераносным значэнні слоў, сінонімах, антонімах, амонімах. |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Якія словы прапушчаны ў сцвярджэннях? | 1 вид - рецептивный | среднее | 1,5 Б. | Запоўніць пропускі ў сцвярджэннях назвамі (поўнымі ці частковымі) тэрмінаў. |
2. | У якіх сцвярджэннях маюцца на ўвазе сінонімы, а ў якіх — антонімы? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Вызначыць, у якіх сцвярджэннях маюцца на ўвазе сінонімы, а ў якіх — антонімы. |
3. | Вызначы памылковыя сцвярджэнні | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Вызначыць памылковыя сцвярджэнні. |
4. | Якія назоўнікі ўжыты ў прамым значэнні, а якія — у пераносным? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Вызначыць, якія назоўнікі ўжыты ў прамым значэнні, а якія — у пераносным. |
5. | Якія прыметнікі ўжыты ў прамым значэнні, а якія — у пераносным? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Вызначыць, якія прыметнікі ўжыты ў прамым значэнні, а якія — у пераносным. |
6. | У якім значэнні ўжыты дзеясловы? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Вызначыць, у якім значэнні ўжыты дзеясловы. |
7. | Адшукай словы-сінонімы | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Адшукаць словы-сінонімы. |
8. | У якіх пераліках слоў ужываюцца толькі антонімы? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Вызначыць рады слоў, у якіх ужываюцца толькі антонімы. |
9. | Якія словы амонімы, а якія — мнагазначныя? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Вызначыць, якія словы амонімы, а якія — мнагазначныя. |
Тесты
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Трэніроўка Адназначныя і мнагазачныя словы. Сінонімы, антонімы, амонімы | 00:07:00 | среднее | 15 Б. | Заданні тэставай работы (1—2 узроўняў складанасці) скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне такіх уменняў і навыкаў, як вызначэнне, што такое адназначныя і мнагазначныя словы, сінонімы, антонімы і амонімы; акрэсліванне прамога і пераноснага значэнняў слоў (назоўнікаў, прыметнікаў і деясловаў). |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа Адназначныя і мнагазачныя словы. Сінонімы, антонімы, амонімы | 00:07:00 | среднее | 19,5 Б. | Заданні тэставай работы (3—4 узроўняў складанасці) прапаноўваюцца ў якасці дамашняй работы, скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне уменняў і навыкаў, заснаваных на адрозніванні сінонімаў, антонімаў і амонімаў ад іншых слоў. |
2. | Праверачная работа Адназначныя і мнагазачныя словы. Сінонімы, антонімы, амонімы | 00:20:00 | среднее | 42 Б. | Заданні тэставай работы (1—4 узроўняў складанасці) прапаноўваюцца ў якасці праверкі засвоеных ведаў па тэме ”Адназначныя і мнагазачныя словы. Сінонімы, антонімы, амонімы”, скіраваны на праверку такіх лексічных уменняў і навыкаў, як вызначэнне, што такое адназначныя і мнагазначныя словы, сінонімы, антонімы і амонімы; акрэсліванне прамога і пераноснага значэнняў лексем; адрозніванне сінонімаў, антонімаў і амонімаў ад іншых слоў. |