Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Чалавек і мова | Тэарэтычны матэрыял аб паходжанні і ролі мовы ў грамадстве. |
2. | Вусная і пісьмовая формы маўлення | Тэарэтычны матэрыял аб вуснай і пісьмовай формах маўлення. |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Узгадаць паняцці, да якіх дадзены азначэнні | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Неабходна да азначэнняў запісаць тэрміны. |
2. | Суаднясі форму маўлення з прыкладамі маўленчай дзейнасці | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 2 Б. | Патрэбна суаднесці форму маўлення з дадзенымі прыкладамі маўленчай дзейнасці |
3. | Калі чалавек атрымлівае інфармацыю ў гатовым выглядзе? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1 Б. | Неабходна выбраць з пераліку тыя віды маўленчай дзейнасці,у працэсе якіх чалавек атрымлівае інфармацыю ў гатовым выглядзе. |
4. | Хто з'яўляецца адрасатам, а хто — адрасантам? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Патрэбна вызначыць адрасата і адрасанта ў прапанаваных сказах. |
5. | Вызначыць від маўленчай дзейнасці | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Неабходна запісаць від маўленчай дзейнасці, які маецца на ўвазе ў прыказках і прымаўках. |
6. | Якія спалучэнні слоў пабудаваны правільна? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Патрабуецца вызначыць правільнасць пабудовы спалучэнняў слоў |
7. | Вызначыць функцыі мовы ў выказваннях | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Трэба вызначыць функцыі мовы ў аўтарскіх выказваннях. |
8. | Пераклад на беларускую мову | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Неабходна перакласці сказы на беларускую мову. |
9. | Палічыць носьбітаў маўлення ў тэкстах | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Патрэбна палічыць колькасць носьбітаў маўлення ў мастацкім тэксце. |
Тесты
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Трэніроўка Чалавек і мова | 00:03:00 | среднее | 14,5 Б. | Неабходна выканаць заданні 1-2 узроўняў складанасці на трэніроўку. |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа Чалавек і мова | 00:06:00 | среднее | 20 Б. | Неабходна выканаць заданні 3-4 узроўняў складанасці ў якасці дамашняй работы. |
2. | Праверачная работа Чалавек і мова | 00:10:00 | сложное | 43,5 Б. | Неабходна выканаць заданні 1-4 узроўняў складанасці ў якасці праверачнай работы. |