Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Паняцце пра адасабленне. Адасобленыя дапасаваныя і недапасаваныя азначэнні | Тэарэтычны матэрыял аб адасабленні, адасобленых дапасаваных і недапасаваных азначэннях. |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Што з’яўляецца адасабленнем? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 2 Б. | Высветліць, якія сцвярджэнні характарызуюць сутнасць адасаблення. |
2. | Якія члены сказа могуць адасабляцца? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Вызначыць, якія члены могуць адасабляцца ў сказах. |
3. | Чым выражаны дапасаваныя і недапасаваныя азначэнні? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Вызначыць, якімі азначэннямі (дапасаванымі ці не) могуць быць у сказах словы пэўных часцін мовы. |
4. | Ці ёсць у сказах адасобленыя члены? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Высветліць, ці ўскладнены сказы адасобленымі азначэннямі. |
5. | Якія азначэнні адасоблены? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Вызначыць, у якіх выпадках адасоблены дапасаваныя азначэнні, а ў якіх — недапасаваныя. |
6. | Якія азначэнні выражаны зваротамі? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Указаць, у якіх сказах ужываюцца дзеепрыметныя ці прыметныя звароты. |
7. | Ці адасабляюцца азначэнні перад паяснёным словам? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Высветліць, у якіх сказах азначэнні перад паяснёным словам адасабляюцца, а ў якіх — не. |
8. | Ці адасабляюцца азначэнні пасля паяснёнага слова? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Высветліць, у якіх сказах азначэнні пасля паяснёнага слова адасабляюцца, а ў якіх — не. |
9. | Расстаў знакі прыпынку пры азначэннях | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Расставіць знакі прыпынку пры азначэннях. |
Тесты
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Трэніроўка Паняцце пра адасабленне. Адасобленыя дапасаваныя і недапасаванныя азначэнні | 00:07:00 | среднее | 15 Б. | Заданні тэставай работы (1—2 узроўняў складанасці) скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне такіх уменняў і навыкаў, як тлумачэнне прыроды, структуры і ўмоў адасаблення дапасаваных і недапасаваных азначэнняў. |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа Паняцце пра адасабленне. Адасобленыя дапасаваныя і недапасаванныя азначэнні | 00:07:00 | среднее | 19,5 Б. | Заданні тэставай работы (1, 3 узроўняў складанасці) прапаноўваюцца ў якасці дамашняй работы, скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне уменняў і навыкаў, заснаваных на пастаноўцы знакаў прыпынку пры дапасаваных і недапасаваных азначэннях. |
2. | Праверачная работа Паняцце пра адасабленне. Адасобленыя дапасаваныя і недапасаванныя азначэнні | 00:20:00 | среднее | 43,5 Б. | Заданні тэставай работы (1—4 узроўняў складанасці) прапаноўваюцца ў якасці праверкі засвоеных ведаў па тэме, скіраваны на праверку такіх выпрацаваных пры папярэднім выкананні практыкаванняў уменняў і навыкаў, як тлумачэнне прыроды, структуры і ўмоў адасаблення дапасаваных і недапасаваных азначэнняў; пастаноўка неабходных знакаў прыпынку пры іх сэнсавым і інтанацыйным выдзяленні. |