Технологическая карта:
Теория
Номер | Название | Описание |
---|---|---|
1. | Паглыбленне паняцця пра апісанне як тып маўлення | Тэарэтычны матэрыял аб апісанні як тыпе маўлення. |
Задания
Номер | Название | Вид | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Суаднясі тып маўлення з асноўнымі яго характарыстыкамі | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Суаднесці тып маўлення з асноўнымі яго характарыстыкамі. |
2. | Якія рысы характэрныя для тэкстаў–апісанняў? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Вызначыць, якія з характарыстык суадносяцца з такім тыпам маўлення, як апісанне. |
3. | Якія жанры тэкстаў грунтуюцца на апісанні як тыпе маўлення? | 1 вид - рецептивный | лёгкое | 1,5 Б. | Вызначыць, якія жанры тэкстаў грунтуюцца на апісанні як тыпе маўлення. |
4. | Ці правільныя сцвярджэнні? | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Вызначыць правільнасць або няправільнасць сцвярджэнняў, якія адносяцца да прапанаванага тэксту. |
5. | Размяжуй тэксты на апісанні і разважанні | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Размежаваць тэксты ў адпаведнасці з тыпам маўлення (апісанне і разважанне). |
6. | Размяжуй тэксты на апісанні і апавяданні | 1 вид - рецептивный | среднее | 4 Б. | Размежаваць тэксты на апісанні і апавяданні. |
7. | Што (хто) апісваецца ў тэксце? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Вызначыць від апісання (партрэт ці пейзаж, апісанне прыроды) у кожным тэксце. |
8. | Які від апісання выкарыстоўваецца ў тэксце? | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Вызначыць від апісання ў кожным тэксце. |
9. | Суаднясі тэкст з характарыстыкамі | 2 вид - интерпретация | сложное | 6 Б. | Суаднесці тэкст з характарыстыкамі. |
Тесты
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Трэніроўка Паглыбленне паняцця пра апісанне як тып маўлення | 00:15:00 | среднее | 15 Б. | Заданні тэставай работы (1—2 узроўняў складанасці) скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне такіх уменняў і навыкаў, як вызначэнне рыс, характэрных для тэкстаў–апісанняў; характарыстыка зместавых і структурных прымет такіх тэкстаў; адрозненне розных відаў апісанняў. |
Проверочные тесты (скрыты от учеников)
Номер | Название | Рекомендованное время: | Сложность | Баллы | Описание |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дамашняя работа Паглыбленне паняцця пра апісанне як тып маўлення | 00:05:00 | среднее | 19,5 Б. | Заданні тэставай работы (1 і 3 узроўняў складанасці) прапаноўваюцца ў якасці дамашняй работы, скіраваны на выпрацоўку і практычнае замацаванне уменняў і навыкаў, заснаваных на вызначэнні розных відаў апісанняў; характарыстыцы іх вызначальных асаблівасцяў. |
2. | Праверачная работа Паглыбленне паняцця пра апісанне як тып маўлення | 00:20:00 | среднее | 35,5 Б. | Заданні тэставай работы (1—4 узроўняў складанасці) скіраваны на праверку такіх выпрацаваных пры папярэднім выкананні практыкаванняў уменняў і навыкаў, як вызначэнне рыс, характэрных для тэкстаў–апісанняў; характарыстыка зместавых і структурных прымет такіх тэкстаў; адрозненне розных відаў апісанняў; стварэнне ўласнага апісання пэўнай з’явы прыроды. |